wtorek, 12 listopada 2013

"Thanks for noticing me" - Eeyore

Hej!

Ostatnio obiecałam, że tym razem będzie bajkowo.. Nie może być inaczej! :)
Jednak czas płynie zdecydowanie za szybko. Stąd małe (no może nie takie małe..) opóźnienie z nowym postem. Ale! obiecuję, że od teraz postaram się postować w miarę na bieżąco;)

Pewnie zastanawiacie się dlaczego bajkowo? Odpowiedź jest prosta- kolejne wyzwanie Rozkręconych Myśli (-> http://rozkreconemysli.blogspot.com). W poszukiwaniu dodatkowych inspiracji zaglądam właśnie tam. Trafiłam akurat na temat "Dla dzieci". Pierwsza myśl- Disney. Tylko jaka postać. No i tu było trochę "zabawy". Może coś z nowszych bajek? Może jakaś klasyka? Wybór padł na Kubusia Puchatka. A jak Kubuś- to pomyślałam o mojej ulubionej postaci- małym, niebieskim osiołku. I tak powstał projekt bransoletki z Kłapouchym, który był dość sporym, ale wartym podjęcia, wyzwaniem. Wybór techniki- peyote, koraliki- TOHO 15/o. Zgłosiłam pracę i okazało się, że spodobała się też innym. Jury oceniło, no i wyszło tak -> http://rozkreconemysli.blogspot.com/2013/09/wyniki-dla-dzieci.html :)

a tak prezentuje się mały niebieski osiołek:



W następnym poście postaram się zabrać Was do gorącej, kolorowej i pierzastej ;) Brazylii! 

"even an Eeyore needs a hug" :)
Ciao!
KQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za poświęcony czas i każdy zostawiony komentarz :) Cieszymy się i bardzo nam miło że jesteście z nami :)